Sasvim obicno pakleno vece u provinciji



Pakleno, znojavo veče u gorućem gradu. Asfaltna zver me napada, guši, isisava svaku trunku vesele čovečnosti iz mene. Slab ventilator tera dim moje cigarete,  uvijajući ga veselo ka jednoj dosadnoj slici na zidu,  dajući joj neki davno izgubljeni šmek pri slaboj svetlosti žalosne lampe. Na radiju pažljivo izabrana stanica, jedina pozitivna stvar cele ove gnojne večeri.
Javlja se prekretnica izbora, da li ostati u krematorijumu sobe ili izaći na ulicu i pomešati se sa kanalizacionim šljamom ljudi koji se na njoj kreću, kao zombiji nekog američkog filma donje b kategorije. Jebiga, izlazim da šetam. Pripaljujem cigaretu. Sjajni žar mi osvetljava lice, prijatan osećaj. Uvlačim duboko, puštam da mi sav taj osećaj ispuuni pluća. Utapam se u reku ljudi, na nekom izmišljenom kurčevom štrandu. Kolone i kolone grandovih klonova kruže kao lešinari oko tela polumrtvog grada, šetaju svoje uloge zavodnica i velikih ljubavnika u telima njivoobrađivača i banderašica. Deca cveća nasleđena su decom praznine. Nedostatak love i duha nadomešten viškom kompleksa, pomešan u govnjive gomile krvi i žila.
A zver ih pušta da šetaju po njoj, vređajući je svojom pojavom, sivilom neoriginalnosti. Vređaju je svakim novim korakom, svakom novom reči izgovorenom u skladu sa ulogom koju su odredili da odigraju na betonskoj pozornici. Svi su ovde ujedno i glumci i publikai režiseri svoj malih života, a ja zalutali kritičar, samo želim da prošetam  svoje prašnjave cipele kaldrmom zveri.