Sve za ljubav


   Pre neki dan sam u jednom, da kazemo popularnom, casopisu procitala izjavu neke od nasih glumica u povoju da je najlepsa stvar koju je neko suprotnog pola za nju uradio ,,Procitao je sastav o meni pred celim odeljenjem u gimnaziji". Malo sam se zamislila;iako je to bilo pre svega desetak godina, jos uvek se secam nekih ludosti koje smo radili u tim godinama. Ima li toga i sada, i u kasnijim godinama, da li su to ozbiljnija dela od citanja sastava, da li je i za sadasnje potrebno imate velika muda ili se trema preusmeri?



  Malo smo preterali u ovom 21.veku sa svim internet pricama; sada je okej napisati nekome na wall volim te, mnogo sladje je bilo kad ti to neko napise na komsijskom zidu, pa komsija pizdi, pa se ti nesto kao stidis, pa te zezaju mama i tata ali ipak svako jutro kad otvoris oci trcis na prozor da proveris da li je to tu. I nekako dan ti prodje lepse. Na stranu sto se sve preselilo na mrezu, prirodan sled razvoja svega, ali sta cemo sa realnim svetom? Ipak je jos tu.

  Ljudi oko mene su radili ove stvari uz parolu ,,sve za ljubav":

-Na njegov rodjendan sam mu zvonila u ponoc na vrata i posedovala sam helijumski balon na kom je pisalo srecan rodjendan i udisala sam helijum i pevala mu ,, danas nam je divan dan".
-Jednom sam platila cigancicima da idu sa mnom do njegovo stana da mu sviraju nasu omiljenu narodnjacku numeru, mislim da je bilo za neku godisnjicu.
-Nije najludje ali eto, ta neka devojka je zivel au zgradi na nekom picka materina spratu i prvo, pevao sam joj pod prozorom iliti drao se i dole u dvoristu postavio sto, stolice, svecu bla bla bla sve sam dovukao sa Vozdovca...
-Njeno i moje ime su trenutno na Marsu sa roverom na malom hard disku. Poslao sam ga i onda joj to rekao a danas smo i zajedno sleteli :) Nije najludje ali je slatko :)
Skocio sam 13.januara u Drinu da joj dohvatim kapu. I posle 7 dana bio bolestan.
-Izasao u Baroko, gledao Magazin in, razno....
- Jednoj sam iznenadno došao kući i za pola godine veze, napisao joj 3 pesme i odsvirao na podu okružen svećama. I zbog te devojke nisam spavao noćima i danima da bi joj napisao pesme a lagao je da spavam
-Posle dugog razmisljanja, nemam nista - sem frizure u obliku pocetnog slova imena sto sam napravila.
-Ostao da spavam sa njom pod vedrim nebom bez para, sobe il cebeta, na jezeru.

Ovo su dela koje su radile osobe koje su prosle tinejdzerske godine. Dakle, sta vas sprecava da uradite nesto ludo za ljubav?